دسته‌بندی محصولات

سفارش ساخت پلاک استیل دستبند و گردنبند|عمده کف قیمت بازار

سفارش ساخت پلاک استیل دستبند و گردنبند|عمده کف قیمت بازار

سفارش ساخت پلاک استیل دستبند و گردنبند|عمده کف قیمت بازار

دستگاه های برش لیزری فلزات با قدرت و دقت بالایی مجهز شده اند که باعث می شود فلزاتی با ضخامت چندین میلی متر را برش دهند. دستگاه های لیزر مدرن می توانند انواع فلزات مانند فولاد ضد زنگ، مس، برنز و غیره را برش دهند. آنها همچنین می توانند انواع مختلفی از فلزات از جمله طلا، نقره، برنج، فولاد ضد زنگ و غیره را حکاکی کنند. این ماشین ها کاربردهای عملی زیادی در صنایع جواهرسازی و لوازم جانبی دارند.

دستگاه های لیزر فقط به برش و حکاکی محدود نمی شوند. برای ایجاد پلاک، تابلو و انواع حروف به دو زبان انگلیسی و فارسی کاربرد فراوانی دارند. همچنین دستگاه های لیزر قابلیت حکاکی چهره و تصاویر روی طلا، نقره، فولاد ضد زنگ و سایر فلزات را دارند. همچنین می توانید با استفاده از دستگاه های برش لیزری دستبندهای چرمی را با صفحات فولادی، برنجی، طلایی و/یا نقره ای بسازید. وقتی نوبت به خلاقیتی می رسد که با فناوری لیزر می توان به آن دست یافت، امکانات بی پایان هستند. ماشین های لیزر با دقت و تطبیق پذیری خود به یک ابزار ضروری برای طراحان، مهندسان و هنرمندان تبدیل شده اند. چه در حال ایجاد یک هدیه شخصی یا یک محصول حرفه ای باشید، دستگاه های برش لیزری و حکاکی راه حلی با کیفیت بالا و کارآمد ارائه می دهند که مطمئناً دید شما را زنده می کند.

از دیگر کاربردهای دستگاه های لیزر می توان به حکاکی نام روی انگشتر و آویز، تولید انگشترهای چوبی، حکاکی اثر انگشت روی صفحات طلا، نقره یا فولاد ضد زنگ، حکاکی تاریخ و نام روی حلقه نامزدی و ازدواج، ساخت آویز، حکاکی متون یا نقش و نگار روی دستبند، النگو اشاره کرد. ، و گوشواره

علاوه بر این، پلاک های نام شخصی یک هدیه عالی برای روز ولنتاین، سالگرد ازدواج، روز مادر، روز پدر، عید و دیگر مناسبت های خاص است. با دستگاه برش لیزری، می توانید یک پلاک نام سفارشی ایجاد کنید که به عنوان یک یادآوری ارزشمند و ماندگار برای خود یا عزیزانتان باشد.

پلاک‌های استیل 

یک نماد زیبایی و شکوه در عرصه تبلیغات و نمایش اطلاعات، به صورت عمدتاً به شکل مستطیلی یا مربعی از ورق استیل با کیفیت ساخته می‌شوند. این پلاک‌ها، با جنسیت ورق استیل مختلف، می‌توانند در رنگهای متنوعی نظیر نقره‌ای، طلایی، برنزی، و دودی ساخته و اجرا گردند.

پیشرفت تکنولوژی در زمینه تبلیغات امروزه به گونه‌ای پیشرفت کرده است که حکاکی روی تمامی فلزات، از جمله استیل، به سادگی قابل انجام است. پلاک‌های استیل با تنوع بالا در طرح و رنگ، به یکی از جذاب‌ترین انواع تابلوهای استیل تبدیل شده‌اند که ابعاد کوچک آنها این امکان را فراهم می‌سازد تا به هر مکانی ستایش و زیبایی را بیاورند.

طرح‌های مختلف این پلاک‌ها، از جمله استیل آینه‌ای، طلایی، دودی و مسی، با دقت طراحی شده‌اند و ابعاد بیشترین آنها به اندازه 125*245 سانتیمتر می‌باشد. این پلاک‌ها، علاوه بر ارائه یک پله‌ی بسیار زیبا در تزیین مکان‌ها، به دلیل مقاومت و باکیفیتی که از جنس ورق استیل دارند، در برابر شرایط محیطی نیز مقاوم و با دوام می‌باشند.

پلاک‌های استیل براق

پلاک‌های استیل براق، از جمله مدل‌های محبوب در دسته‌بندی پلاک‌های استیل هستند که به دلیل قیمت مناسب‌تر خود، به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای تولید تابلوهای راهنما شناخته می‌شوند. این نوع استیل با ویژگی‌های براقی که دارد، جذابیت ظاهری بسیاری را به تابلوها اضافه می‌کند.

استیل براق در برابر شرایط جوی معتدل مقاومت مناسبی دارد و بنابراین به‌طور کلی در مکان‌هایی با این نوع شرایط هوایی به خوبی عمل می‌کند. با این وجود، نباید از این نوع استیل در فضاهای مرطوب استفاده کرد زیرا ممکن است تحت تأثیر عوامل محیطی مرطوب، از جمله باران و رطوبت هوا، دچار خرابی شود.

یکی از نکات مهم در استفاده از استیل براق، اجتناب از تماس با مواد اسیدی یا قلیایی است. این مواد می‌توانند به استیل آسیب وارد کنند و ظاهر زیبا و براق آن را به خطر بیاندازند. بنابراین، مراقبت از استیل براق در برابر این نوع مواد، باعث افزایش دوام و طول عمر آن می‌شود.

استفاده هوشمندانه از پلاک‌های استیل براق نه تنها جلب توجه را افزایش می‌دهد بلکه از نظر اقتصادی نیز به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در تولید تابلوهای راهنما محسوب می‌شود.

اطلاعات تماس اینجاست

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان

پلاک استنلس استیل

یکی از نوع‌های بسیار مقاوم و با کاربردهای گسترده در صنایع مختلف است. این نوع استیل، به دلیل مقاومت بالای خود در برابر مواد شیمیایی و زنگ زدگی، از طریق استفاده از آلیاژهای خاص تولید می‌شود.

 

استنلس استیل به عنوان یک جنس ضدزنگ شناخته شده است و از پوشش اکسید کرومی برخوردار است که خاصیت مقاومت به زنگ زدگی را به آن اعطا می‌کند. این ویژگی از آن جلوگیری می‌کند که پلاک‌های استنلس استیل تحت تأثیر شستشوی مکرر قرار گیرند و تا مدت زمان زیادی کارایی خود را حفظ کنند.

استفاده اصلی از پلاک‌های استنلس استیل در مناطق گرمسیر و در دستگاه‌های صنعتی است. این نوع استیل معمولاً از ورق 304 ساخته می‌شود، اما در صورت نیاز، می‌توان از آلیاژهای دیگری نیز در تولید آن استفاده کرد.

آلیاژی که در تولید پلاک استنلس استیل به کار می‌رود، دارای پایه آهنی است و درصدی حدود ۱۰.۵% کروم دارد. این در حالی است که مقادیر کروم در برخی از فلزات ضد زنگ بیشتر یا آهن بیشتری در خود دارند. پوشش اکسید کرومی که بر روی این فلزات قرار داده می‌شود، ویژگی ضدزنگ را به آن‌ها افزوده و آنها را مقاومت‌پذیرتر به شرایط محیطی می‌سازد.

در انتخاب نوع استنلس استیل، فاکتورهایی همچون مقاومت به خوردگی، قیمت، خواص تولیدی، خواص حرارتی و خواص شیمیایی تأثیرگذار هستند. استنلس استیل باکیفیت باید مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته باشد و خواص مکانیکی و حرارتی به خوبی در آن تعبیه شده باشد.

اطلاعات تماس اینجاست

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان

پلاک‌های استیل خش دار

با سطح مات و زیبا، به دلیل ویژگی‌های خاص خود، توجه زیادی از سوی طراحان جلب کرده‌اند. این نوع پلاک‌ها به‌طور عمده برای تولید تابلوهای تجاری به‌کار می‌روند و به خصوص بر روی دستگاه‌های صنعتی و یا آسانسور نصب می‌شوند.

خدمات حکاکی لیزری

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

پلاک‌های استیل خش دار به علت مقاومت بالا در برابر رطوبت و هوای گرم، مناسب برای استفاده در شرایط محیطی مختلف هستند و از ایجاد رفلکس نور جلوگیری می‌کنند. ویژگی‌های ضدخوردگی و ضدزنگ این پلاک‌ها باعث شده تا بسیاری از افراد آنها را به‌عنوان جایگزینی مناسب برای تابلوهای برنجی و مسی در نظر بگیرند.

پوشش تیتانیومی که بر روی این پلاک‌ها اعمال می‌شود، خاصیت ضدخوردگی را به آنها افزوده و باعث می‌شود که در برابر شرایط اقلیمی مختلف مقاومت بیشتری داشته باشند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا پلاک‌های استیل خش دار گزینه‌ای پرطرفدار برای نمایش‌ها و تابلوهای مدرن در مکان‌های مختلف باشند.

اطلاعات تماس اینجاست

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان

آیا امکان ثبت سفارش به صورت انبوه وجود دارد؟

بله، امکان سفارش انواع پلاک های استیل  با استفاده از برش لیزری مقدور است. برش لیزری یک روش پرکاربرد برای تولید کالاهایی مانند پلاک دستبند و پلاک گردنبند  است که نیاز به دقت بالا دارند. با تماس گرفتن با ما، شما می‌توانید از قیمت و شرایط سفارش انبوه مطلع شوید و در نهایت سفارش  خود را با بالاترین  کیفیت و قیمت مناسب به دست آورید. 

شیوه همکاری با گروه الماس به چه صورت میباشد؟

دپارتمان الماس با توجه به کارگاه های مجهز مجزا به خدمات مختلف و تخصصی توان تولید و طراحی انواع خدمات برش و حکاکی به صورت انبوه را دارا میباشد.

ابتدا شما به صورت حضوری یا آنلاین طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال میکنید.سپس با توجه به متریال و طرح مورد نظر بهترین مشاوره به شما داده میشود.

گروه الماس پایبند به چهار اصل زیر میباشد.

اگر شما طرح خاصی ندارید برای برش و حکاکی,هیچ موردی ندارد طراحی حرفه ایی و اصولی خود را به صورت رایگان به ما بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *