دسته‌بندی محصولات
خدمات حکاکی لیزری
انجام خدمات حکاکی لیزری فلزات و غیر فلزات با لیزر 50 وات
09919200321 زادعبداله

انجام خدمات حکاکی لیزری با دستگاه فایبر 50 وات

انجام خدمات حکاکی لیزری فلزات و غیر فلزات با دستگاه 50 وات فایبر مارکینگ ، حکاکی لیزری بر روی انواع فلزات از قبیل : استیل ، آهن ، گالوانیزه ، مس ، آلومینیوم و… حکاکی لیزری بر روی انواع پلکسی ، چوب ، پلاستیک و انواع غیر فلزات . جهت مشاوره و یا سفارش با ما تماس بگیرید .

 

حکاکی لیزری یک روش پیشرفته برای حکاکی نقش‌ها و طرح‌ها روی مواد مختلف است. در این فرآیند، از یک پرتو لیزر برای حکاکی مواد استفاده می‌شود. پرتو لیزر قدرتمندی به محدوده بسیار کوچکی تمرکز می‌کند و با تابش انرژی بالا، بخشی از سطح مواد را می‌سوزاند یا تغییر می‌دهد. نتیجه این فرآیند، یک حکاکی دقیق و دائمی بر روی سطح ماده است که به صورت قابل لمس و قابل رؤیت باقی می‌ماند.حکاکی لیزری با استفاده از پرتو لیزر روی مواد مختلفی اعم از فلزات، چوب، شیشه، پلاستیک، چرم و بسیاری مواد دیگر امکان‌پذیر است. با توجه به قدرت و دقت بالای پرتو لیزر، حکاکی لیزری امکان حکاکی طرح‌ها و نقش‌های بسیار دقیق و پیچیده را فراهم می‌کند. این شامل حکاکی لوگوها، نوشته‌ها، طرح‌های هنری و حتی اثرات سه بعدی است

پلاک سر رسید ، پلاک حکاکی لیزر

همکاری با بخش خصوصی

جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید!

تماس

همکاری با بخش دولتی

جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید!

تماس

یکی از ویژگی‌های برجسته حکاکی لیزری، دوام بالای آن است. حکاکی لیزری ماندگاری بسیار بالایی دارد و به راحتی از برخورد با ضربه، خراش و فرسایش تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد. این ویژگی باعث می‌شود که حکاکی لیزری مناسب برای مواردی باشد که باید ماندگاری بالایی داشته باشند، مانند جواهرات، لوازم تقدیر و تشریفاتی، تندیس‌ها، یادگاری‌ها و برندهای تجاری است.

حکاکی لیزری نیز در صنایع مختلف کاربرد دارد. در صنایع فناوری اطلاعات و مخابرات، حکاکی لیزری برای علامت‌گذاری بخش‌ها و اجزای مدارهای الکترونیکی استفاده می‌شود. همچنین در صنایع مهندسی، قطعات و قالب‌ها ممکن است با استفاده از حکاکی لیزری علامت‌گذاری و شناسایی شوند. از جمله دیگر کاربردهای حکاکی لیزری می‌توان به ساخت تابلوها و نمایشگرهای دیجیتال، لوازم تزیینی داخلی و خارجی، کادوها و هدایا اشاره کرد.

با توجه به قابلیت‌ها و کاربردهای متعدد حکاکی لیزری، این فناوری تبدیل به یکی از روش‌های محبوب برای افزایش شخصی‌سازی و دقت در حکاکی‌ها و طرح‌ها شده است. تکنولوژی لیزری مدرن، به صورت هوشمندانه و با دقت بالا، امکان ایجاد نقوش یکتا و طرح‌های شگفت‌انگیز را بر روی مواد مختلف فراهم می‌کند. با بهره‌گیری از خدمات حکاکی لیزری، شما می‌توانید به تنوع بیشتری در انتخاب هدیه‌ها و لوازم شخصی دسترسی داشته باشید و به راحتی آن‌ها را با طرح و نقش دلخواهتان شخصی‌سازی کنید

پلاک مولتی استایل با برش و حکاکی لیزری

شیوه همکاری با گروه الماس به چه صورت میباشد؟

دپارتمان الماس با توجه به کارگاه های مجهز مجزا به خدمات مختلف و تخصصی توان تولید و طراحی انواع خدمات برش و حکاکی به صورت انبوه را دارا میباشد.

ابتدا شما به صورت حضوری یا آنلاین طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال میکنید.سپس با توجه به متریال و طرح مورد نظر بهترین مشاوره به شما داده میشود.

گروه الماس پایبند به چهار اصل زیر میباشد.

اگر شما طرح خاصی ندارید برای برش و حکاکی,هیچ موردی ندارد طراحی حرفه ایی و اصولی خود را به صورت رایگان به ما بسپارید