دسته‌بندی محصولات

خدمات حکاکی با لیزر | قیمت کف بازار

خدمات حکاکی با لیزر | قیمت کف بازار  حکاکی به معنای ایجاد نقوش و برجستگی بر روی انواع سطوح، براساس طرحی از پیش تعیین ‏شده است. حکاکی در گذشته با ابزار های ساده و دستی مثل مته، مغار و غیره صورت می گرفت ‏و امروزه در حوزه صنعت در دستگاههای اتوماتیک و لیزری انجام می شود.‏
حکاکی بر روی استیل با لیزر

حکاکی لیزری جزو جدیدترین شیوه های حکاکی است که با بهره‌گیری از ماشین آلات به روز، ‏تحول بزرگی در حوزه تبلیغات و چاپ ایجاد کرده است. دستگاه‌های حک و برش لیزری توانایی ‏چاپ و حکاکی روی سطوح فلزی،چوبی، شیشه ای، پلیمری و. . . را دارند.

حکاکی لیزری روشی است که از یک پرتو لیزر برای تغییر سطح یک شی از قبیل کاهش ضخامت اجسام یا برجسته کردن طرح دلخواه بر روی سطوح مختلف اعم از لوح تقدیر، هدایای تبلیغاتی، تندیس، ماکت، خودکار، جاسوییچی، فلش و …. با جنس های مختلف از قبیل پلکسی، مولتی استایل، چوب، پارچه و شیشه و فلز…. استفاده می کند.

این فرآیند عمدتا برای حکاکی تصاویر و نوشته های مختلف و همچنین نشانه گذاری روی سطح اجسام استفاده می شود. لیزر همراه با حرارت زیاد، ماده را تبخیر و حفره هایی را ایجاد می کند که باعث ایجاد تصویر نهایی یا نوشته هایی روی جسم می شود.حکاکی لیزر در گروه صنعتی الماس با جدید ترین دستگاه ها انجام می شود.

دقت و ظرافت در اجرای طرح حکاکی، قابلیت پیاده سازی نقوش و طرح های پیچیده، سرعت ‏وکیفیت بالای در برش و حجم کم متریال دور ریز ، مهمترین مزایای حکاکی لیزری نسبت به ‏حکاکی سنتی است.‏

 

حکاکی با لیزر بر روی چه جنس هایی قابل انجام است؟

حکاکی با لیزر توسط دستگاه فایبر بر روی اکثر مواد انجام میشود مثل انواع فلزات (استیل ،آلمینیوم، فولاد و..) و انواع پلکسی گلاس ها مثل (مولتی استایل ، اکریلیک و..) و انواع پلاستیک ها .

حکاکی  توسط دستگاه فایبر انجام میشود ، این دستگاه قابلیت این را دارد که با اشعه لیزر بر روی انواع متریال ها مثل انواع فلزات مثل (استیل) و انواع پلکسی گلاس ها (طلق) یا پلاستیک ها طرح دلخواه شما را حک کند .

حکاکی طرح با این دستگاه هیچ محدودیتی ندارد و هر طرح و با هر ابعادی را میتوان با این دستگاه بر روی متریال ها حک کرد.

مزایای حکاکی با لیزر چیست ؟

دستگاه فایبر به دلیل سرعت بخشیدن به فرآیند انجام عملیات حکاکی بر روی فلز و چوب و سایر سطوح، دارای تنوع بسیار بالایی بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از بهترین انواع این دستگاه ها می توان به نوع لیزری آنها اشاره نمود که با کمک لیزر بارکد، مشخصات فنی قطعات و غیره را بر روی سطوح مختلف از قبیل فلزات حک می کند.

دستگاه فایبر دارای سرعت و دقت بالایی است و میتواند هر نوع طرحی را بر روی سطح مورد نظر شما چاپ کند.

حکاکی روی وسایل با ارزش خود را به ما بسپارید

مثلا حکاکی نوشته ای بر روی جعبه کادو یا حکاکی طرحی بر روی قاب گوشیتان!  بر روی پاور بانک یا ساعت یا بدنه لپ تاپ ، چرم ، MDF  و پلاک 

و یا هر چیز دیگری …

از نمونه کار های ما با دستگاه حکاکی فایبر میتوان به حکاکی بر روی پلکسی گلاس و فلزات اشاره کرد .

 

اطلاعات تماس اینجاست

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان

متریال قابل حکاکی

اطلاعات تماس اینجاست

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان