دسته‌بندی محصولات

برش لیزر ورق آهن

برش لیزری ورق آهن و حکاکی لیزری ورق آهن

برش لیزر ورق آهن

امروزه ، روش های مختلفی برای برش ورق آهن یا فلزات دیگر مثل استیل و گالوانیزه به وجود آمده است ، روش هایی مثل برش از طریق گیوتین ، فرز ، دستگاه cnc و…  ولی بهترین روش برای برش ورق آهن  ، برش لیزری است . در روش های دیگر که معرفی شد دقت برش خیلی پایین تر است و خیلی از اشکال ریز را درست نمیشود از ورق برش داد ، ولی در برش لیزری ، در همه نوع ضخامت ورق آهن ، در هر نوع ابعادی میتوان برش اشکال ریز و درشت را با دقت بسیار بالا (در حد میکرون) و تایم کمتر و هزینه خیلی خیلی مقرون به صرفه تر انجام داد.

تیم ما در گروه صنتی الماس ، انجام تمامی خدمات برش لیزری فلزات مثل : استیل، آهن ، گالوانیزه و حکاکی لیزری روی فلزات و غیر فلزات را انجام میدهیم .

جهت مشاوره و استعلام قیمت برش و حکاکی لیزری با ما تماس بگیرید .

آدرس : بازار تهران ، خیابان پامنار ، روبه روی بانک ملت  ، پلاک 173 طبقه بالا ، الماس پلکسی

مغازه : 02133934368

ویسی :09127022973 

برش فلز با لیزر

مزایای برش لیزری آهن چیست ؟

 

از مزایای برش لیزری ورق آهن ، میتوان به برش اشکال ریز با دقت بسیار بالا اشاره کرد ، مثلا شما میخواهید در یک ورق 2 در 1 آهن ، تعداد زیادی اشکالی مثل حروف با سایز مثلا 5 در 5 سانت در بیاورید ، در روش های دیگر برش ، شما قادر به انجام این کار نیستید ، ولی در این روش برش ، شما هر نوع شکل  و طرحی را بر روی هر نوع ضخامت آهن میتوانید برش بدهید .

از مزایای دیگر ، میتوان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد ، زیرا برای محاسبه هزینه برش ، محیط دور کار ضربدر قیمت برش میشود ، از همین رو برش از طریق این روش ، هزینه برش به صورت متر دور کار محاسبه میشود . ما در گروه صنعتی الماس با ارائه بهترین کیفیت ، نازل ترین قیمت را برای شما عزیزان به ارمغان می آوریم .

گروه صنعتی الماس چه خدمات لیزری دیگری انجام میدهد ؟

تیم ما به جز خدمات برش لیزری ورق های استیل ، آهن ، گالوانیزه ، خدمات حکاکی لیزری بر روی انواع فلزات و غیر فلزات را نیز انجام میدهیم. از انواع متریال هایی که ما توانایی انجام حکاکی بر روی آنها را داریم مثل : تمامی فلزات ، پلکسی گلاس ها ، انواع چوب و ام دی اف ، لاستیک ، پلاستیک و…

همچنین ما خدمات برش لیزری غیر فلزات مثل پلکسی گلاس (طلق) ، چوب ، ام دی اف ، چرم ، هایم پک ، کاغذ و… را نیز انجام میدهیم .

 

برش ورق آهن با لیزر

تیم ما در گروه صنتی الماس ، انجام تمامی خدمات برش لیزری فلزات مثل : استیل، آهن ، گالوانیزه و حکاکی لیزری روی فلزات و غیر فلزات را انجام میدهیم .

جهت مشاوره و استعلام قیمت برش و حکاکی لیزری با ما تماس بگیرید .

آدرس : بازار تهران ، خیابان پامنار ، روبه روی بانک ملت  ، پلاک 173 طبقه بالا ، الماس پلکسی

مغازه : 02133934368

ویسی :09127022973 

برش لیزری ورق آهن
برش لیزر آهن