دسته‌بندی محصولات

برش فلزات با لیزر

برش فلزات با لیزر

برش انواع فلز ها با دستگاه لیزر

برش لیزری فلزات تکنولوژی است که از دستگاه لیزر برای برش فلز ها استفاده می کند و در صنایع مختلف قابل استفاده است.  دقت برش لیزری نسبت به سایر دستگاه ها بسیار بالا است و به راحتی می توان قطعات بسیار پیچیده را برش زد. همچنین در برش لیزری،  فلزات ضایعات کمتری نسبت به سایر روش های برش ایجاد می شود . از مزایای دیگر دستگاه برش لیزر فلزات، عدم نیاز به ساخت قالب برای برش است.
امروزه با استفاده از برش لیزر، امکان ساخت طرح های متنوع و پیچیده را به مشتری می دهد و این مزایا، انقلابی گسترده در صنعت بوجود آورده است و به یکی از محبوب ترین ابزار ها جهت برش فلزها تبدیل شده است. دقت، سرعت، هزینه پایین تولید، ظرافت و کیفیت بالای برش از مزایای استفاده از دستگاه های برش لیزر می باشد. 

برش لیزری فلز

برش  استیل ، آهن ، گالوانیزه با دستگاه لیزر

گروه صنعنتی الماس با ادغام جدیدترین تکنولوژی روز، دستگاه های مدرن و به روز و کارشناسان خبره و متخصص در امر لیزر ، خدمات برش فلزات با لیزر در هر ابعادی را برای مشتریان محترم فراهم می‌آورد. استفاده از دستگاه های برش لیزری ، در صنایع مختلف کاربرد های فراوانی دارد.  ساخت و انواع قطعات طلای تزیینی، استیل، برش لیزری انواع ورقه های فلزی به جهت مصارف متفاوت میتواند از جمله قابلیت های دیگر دستگاه برش لیزر محسوب شود . ورود دستگاه لیزر به چرخه برش فلزات توانسته است علاوه بر صرفه جویی زیاد در زمان و هزینه، در جهت تولید محصول با کیفیت تر نیز، مشتریان ما را یاری دهد.
دستگاه لیزر برش مخصوص فلزات قابلیت استفاده در کلیه صنایعی که احتیاج به برش های دقیق، بدون رنجه و لبه نظیر استیل ، آهن ، گالوانیزه را دارند. برش لیزری مخصوص فلزات جهت صنایعی نظیر خودروسازی، پلاک سازی، مشبک سازی، قطعه سازی، زیورآلات و بدلیجات، لوازم تزئینی، تبلیغات، معرق، پزشکی،  و … مناسب است.

برش لیزری گالوانیزه

 

جهت مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید :

آدرس : بازار تهران ، خیابان پامنار ، رو به روی بانک ملت ، پلاک 173

شماره تماس : 09127753645 – 09127022973 – 33934368

  

برش فلزات استیل ، آهن ، گالوانیزه با لیزر در ضخامت های بالا و پایین

ما در گروه صنعتی الماس ، برش لیزری فلزات : استیل ، آهن ، گالوانیزه در ذخامت های بالا و یا پایین را با دستگاه قدرتمند 1500W ، دارا هستیم . همچنین برش لیزری استیل یا برش لیزری آهن یا برش لیزری گالوانیزه ما بدون هیچ گونه رنحه شدن و خطایی است .

قیمت خدمات برش فلزات با لیزر

قیمت خدمات برش لیزر فلزات پروه صنعتی الماس بسیار مناسب و بصرفه می باشد و این خدمات لیزری در سریع ترین زمان ممکن قابل ارائه به مشتریان محترم می باشد.لیزر

 

حکاکی فلزات با لیزر

حکاکی با لیزر نیز انجام میدهیم . حکاکی  توسط دستگاه فایبر انجام میشود ، این دستگاه قابلیت این را دارد که با اشعه لیزر بر روی انواع متریال ها مثل انواع فلزات مثل (استیل ، آلومینیوم ، آهن ، گالوانیزه ، برنج ، مس و…) و انواع پلکسی گلاس ها (طلق) یا پلاستیک ها طرح دلخواه شما را حک کند .

حکاکی طرح با این دستگاه هیچ محدودیتی ندارد و هر طرح و با هر ابعادی را میتوان با این دستگاه بر روی متریال ها حک کرد.

ما در گروه صنعتی الماس میتوانیم طرح های دلخواه شما را بر روی هر چیزی که بخواهید حک کنیم !

مثلا حکاکی نوشته ای بر روی جعبه چوبی کادو یا حکاکی طرحی بر روی قاب گوشیتان!  بر روی پاور بانک یا ساعت یا بدنه لپ تاپ ، چرم ، MDF  و پلاک 

و یا هر چیز دیگری …

از نمونه کار های ما با دستگاه حکاکی فایبر میتوان به حکاکی بر روی استیل و برنج و پلکسی گلاس مولتی استایل اشاره کرد .

از دیگر خدمات ما در گروه صنعنتی الماس ، میتوان به برش و حکاکی انواع پلکسی گلاس (طلق) و ساخت انواع مصنوعات پلکسی (طلقی) مثل انواع صندوق صدقات ، صندوق های قرعه کشی ، صندوق های انتقادات و پیشنهادات و ساخت انواع تندیس و ساخت  انواع استند و … اشاره کرد . 

 
جهت ثبت سفارش یا مشاوره برای خدمات برش و حکاکی یا ساخت مصنوعات پلکسی (طلقی) با ما تماس بگیرید.
آدرس : بازار تهران ، خیابان پامنار ، رو به روی بانک ملت پلاک 173
شماره تماس : 09127753645 – 09127022973 – 33934368