دسته‌بندی محصولات

برش لیزر استیل

برش لیزری استیل یکی از روش‌های پرکاربرد در برش و تولید قطعات فلزی است که با استفاده از پرتو لیزری با قدرت و دقت بالا، قطعات فلزی را برش می‌دهد. در این روش، انرژی لیزر به صورت نوری در بر روی سطح استیل تابانده می‌شود و باعث برش آن می‌شود.

در این روش برش، قطعات فلزی با دقت بالا بریده می‌شوند و در مقایسه با روش‌های برش مکانیکی، کیفیت بالاتری دارند. همچنین، در این روش، میزان ضایعات و بازده دقیق‌تر و بهینه‌تر است.

برش لیزری استیل در بسیاری از صنایع از جمله خودروسازی، هوافضا، صنایع فلزی و غیره استفاده می‌شود. این روش باعث کاهش هزینه و زمان تولید قطعات فلزی می‌شود و باعث افزایش دقت و کیفیت برش می‌شود. همچنین، در این روش، نیاز به تعویض ابزارهای برش و چرخش قطعات نیز ندارد که باعث کاهش هزینه و زمان تولید می‌شود.

گالری نمونه کار برش لیزر استیل

مزایا برش لیزری استیل 

 

برش لیزری استیل دارای مزایای بسیاری است که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنم:

1. دقت بالا:

برش لیزری استیل دارای دقت بسیار بالایی است و به صورت دقیق و بدون خطا قطعات فلزی را برش می‌دهد.

2. کیفیت بالا:

برش لیزری استیل باعث بریدن قطعات فلزی با کیفیت بالایی می‌شود و باعث افزایش کیفیت محصول نهایی می‌شود.

3. سرعت بالا:

برش لیزری استیل باعث کاهش زمان تولید محصول می‌شود و به دلیل سرعت بالای برش، تعداد قطعات برش داده شده در واحد زمان بیشتر است.

4. کاهش ضایعات:

در برش لیزری استیل، ضایعات کمتری نسبت به روش‌های دیگر وجود دارد و باعث کاهش هزینه تولید می‌شود.

5. قابلیت برش قطعات پیچیده:

با استفاده از برش لیزری استیل، قطعات پیچیده و با طراحی‌های مختلف را می‌توان برش داد.

 

6. قابلیت تولید برای مقیاس‌های بزرگ:

برش لیزری استیل، قابلیت تولید در مقیاس‌های بزرگ را داراست و می‌توان برای تولید قطعات بزرگ و با حجم بالا از آن استفاده کرد.

به طور کلی، برش لیزری استیل باعث کاهش هزینه و زمان تولید قطعات فلزی می‌شود و باعث افزایش دقت، کیفیت و سرعت برش می‌شود.

برش فلز برنج با لیزر
برش ورق آهن با لیزر

دقت برش لیزر فلزات چه قدر است ؟

دقت برش از طریق لیزر ، بسیار بالا است ، ما در گروه صنعتی الماس ، با در اختیار داشتن دستگاه های فایبر بروز دنیا آماده انجام خدمات برش لیزری شما هستیم . دقت برش لیزر فلزات با دستگاه فایبر 0/2 میلیمتر است ! یعنی با استفاده از این روش برای برش قطعاتتان ، محصول نهایی کاملا مطابق با فایل طراحی شده شما است ، از همین رو اکثر کسانی که قطعات با ابعاد دقیق برش خورده میخواهند ، به سراغ برش لیزر میروند چون هیچ دستگاهی دقیق تر از دستگاه برش لیزری نیست .

محسابه قیمت برش لیزری فلزات چگونه است ؟

برش لیزر فلزات دارای نکات فراوانی هست که هنگام برش باید در نظر داشته باشید. برخی از شرکت‌ها با دادن قیمت‌های پایین سعی در جلب نظر مشتری دارند در صورتی که بعدا هزینه‌های جانبی کار را نیز به آن اضافه کرده و صد البته قیمت برش لیزری شما افزایش می‌یابد. در محاسبه قیمت برش لیزر فلزات پارامترهای مهمی نظیر هندسه قطعات، ضخامت ورق، تیراژ یا تعداد قطعات، جنس قطعه و همینطور گاز مورد استفاده تاثیرگذار هستند. هرچه تیراژ قطعات بالاتر باشد قیمت خدمات برش لیزر برای آن پایین‌تر است. جنس قطعه نیز دومین عامل مهم تاثیرگذار در تعیین قیمت برش لیزر فلزات است.
در یک حالت کلی مطابق فرمول‌های زیر می‌توانید قیمت برش لیزر قطعات خود را محاسبه کنید.
قیمت پایه × ضخامت ورق (میلیمتر ) × محیط قطعه (میلیمتر)

جهت مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید :

آدرس : بازار تهران ، خیابان پامنار ، رو به روی بانک ملت ، پلاک 173

شماره تماس : 09127753645 – 09127022973 – 33934368

برش ورق استیل

همانطور که توضیح داده شد استیل آلیاژی از آهن است و استفاده های زیادی دارد روش های سنتی مختلفی برای برش دادن استیل وجود داد اما راحت ترین و به صرفه ترین روش برش ورق استیل استفاده از برش لیزر استیل است به دلیل دقت بالایی که برش با لیزر دارد می توانید طرح های پیچید داشته باشید. اگر شما نیاز به برش ورق استیل دارید می توانید این به مجموعه الماس اطمینان کنید و کار خود را به این شرکت واگذار کنید.

نکات مهم برش لیزر استیل

زاویه کونیک: به معنای تغییر قطر سوراخ در ضخامت برش است.
تولید پلیسه: قطعا هر چه پلیسه تولید شده بعد از برش کمتر باشد کیفیت نهایی بهتر بوده و نیاز به فرآیند ماشین‌کاری ثانویه کمتر می‌شود.
کرف(Kerf): کرف در واقع کوچک‌ترین شعاع قابل برش را مشخص می‌کند که وابسته به ضخامت ورق می‌باشد و بهتر است در طراحی لحاظ گردد. به عنوان مثال گوشه‌های بسیار تیز باید r ای حداقل معادل با کرف داشته باشد. همچنین حداقل سوراخ‌های قابل ایجاد در ورق‌های فلزی وابسته با ضخامت ورق است. بدیهی است که هر چه کرف دستگاه کمتر باشد قابلیت برش کانتورهای پیچیده‌تر و دنده‌های ریز ضخیم، بیشتر می شود.
سرعت برش: بستگی زیادی به قابلیت‌های دستگاه و توان اشعه لیزر دارد. هرچه توان دستگاه بالاتر باشد امکان بالاتر بردن سرعت برش را فراهم می‌آورد.
صافی سطح: یکی از مهم‌ترین پارامترها در برش صافی سطح و عدم اکسید شدن می‌باشد که با تلفیق تکنولوژی‌های مختلف و تنظیم صحیح و با دقت پارامترهای کنترلی همچون نوع گاز، فشار گاز، سرعت برش و تنظیم توان اشعه لیزر ایجاد می‌شود.

جهت مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید :

آدرس : بازار تهران ، خیابان پامنار ، رو به روی بانک ملت ، پلاک 173

شماره تماس : 09127753645 – 09127022973 – 33934368