دسته‌بندی محصولات

ورق استیل طلایی

ورق استیل طلایی

ورق استیل طلایی

صفحات استیل ضد زنگ با آهنگری یک ورق فلزی عمدتا مستطیلی یا مربعی از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. این صفحات را می توان در رنگ های مختلف استیل ضد زنگ مانند نقره ای، طلایی، برنزی و دودی تولید کرد. پیشرفت های تکنولوژیکی در تبلیغات، حکاکی روی تمام فلزات مانند استیل ضد زنگ را به راحتی امکان پذیر کرده است. از جمله زیباترین انواع پانل های استنلس استیل پلاک استنلس استیل می باشد که در ابعاد کوچک تولید شده و دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشد. این پلاک ها با الگوهایی مانند فولاد ضد زنگ آینه مانند، طلا، دود یا مس طراحی شده اند و دارای بافت یا سطوح صاف هستند. بزرگ ترین ابعاد این ورق ها  125 * 245 سانتی متر است که آن را به گزینه ای ارجح برای تبلیغات داخلی و خارجی تبدیل می کند.

ورق استیل طلایی

همکاری با بخش خصوصی

جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید!

تماس

نکاتی برای ساخت پلاک های استیل ضد زنگ: فضای مورد نظر را در نظر بگیرید. فولاد ضد زنگ بهترین گزینه برای محیط های بیرونی است، اما برای فضاهای داخلی می توان از فولاد ضد زنگ برس خورده استفاده کرد. اگرچه فولاد ضد زنگ گرانتر از سایر مواد است، اما مزایایی دارد که بیشتر از هزینه آن است. پس از حکاکی لیزری فولاد ضد زنگ می توان از پوشش های مختلفی استفاده کرد که ممکن است باعث تغییر رنگ جزئی شود. رنگ های تیره برای اطمینان از خوانایی توصیه می شود.

همکاری با بخش دولتی

جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید!

تماس

پلاک استیل براق

 

صفحات استیل ضد زنگ در مدل های مختلفی موجود هستند، اما صفحات ساخته شده از استیل ضد زنگ جلا داده شده با کیفیت بالا قیمت مناسب تری دارند. به همین دلیل است که معمولاً از آنها برای تولید علائم راهنمایی استفاده می شود. این نوع فولادها برای تحمل شرایط آب و هوایی ملایم ایده آل هستند، اما باید از استفاده در مناطقی با سطح رطوبت بالا اجتناب کرد. یکی از مضرترین مواد برای استیل ضد زنگ، مواد اسیدی و قلیایی است. تعامل با چنین موادی می تواند منجر به خوردگی فولاد و در نتیجه تخریب و ظاهر آسیب دیده آن شود. بنابراین، مهم است که هنگام دست زدن به چنین صفحات استیل مراقب باشید و اطمینان حاصل کنید که آنها به خوبی در برابر چنین موادی محافظت می شوند. انجام اقدامات احتیاطی مناسب کلید تضمین طول عمر و حفظ ظاهر آنها است.

همکاری با بخش دولتی

جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید!

تماس

پلاک استنلس استیل

 

استیل ضد زنگ نوعی فولاد است که مقاومت بالایی در برابر آسیب های شیمیایی دارد و آن را به گزینه ای محبوب برای کاربردهای مختلف تبدیل می کند. همچنین به دلیل خاصیت ضد خوردگی خود شناخته شده است و آن را به گزینه ای ایده آل برای مواردی که نیاز به شستشو و تمیز کردن منظم دارند تبدیل می کند. فولاد ضد زنگ به دلیل دوام آن معمولاً در ماشین آلات صنعتی به ویژه در آب و هوای گرم و مرطوب استفاده می شود. به طور معمول، صفحات فولادی ضد زنگ از ورق های درجه 304 ساخته می شوند، اما آلیاژهای دیگر نیز می توانند بنا به درخواست مشتریان مورد استفاده قرار گیرند. آلیاژ مورد استفاده در تولید ورق فولاد ضد زنگ بر پایه آهن بوده و تقریباً 10.5 درصد کروم دارد. در حالی که برخی از فلزات دارای سطوح بالاتری از کروم یا آهن هستند، افزودن یک پوشش اکسید کروم به فولاد ضد زنگ خواص ضد خوردگی منحصر به فرد خود را می دهد. هنگام انتخاب فولاد ضد زنگ، عوامل مهمی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از مقاومت در برابر خوردگی، قیمت، ویژگی های تولید، مقاومت در برابر حرارت و خواص شیمیایی. فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا باید در برابر خوردگی مقاوم بوده و دارای خواص مکانیکی و حرارتی پایدار باشد.

پلاک مولتی استایل

در بین مدل های مختلف پلاک های استیل نوعی نیز وجود دارد که جنس آن پلاستیکی بوده

و از مغزی مشکی در ساخت آن استفاده شده و لایه ای نازک از لمینت آن را پوشانده است.

این دسته از پلاک ها در زمان بسیار کوتاهی تولید می شوند اما محدودیت هایی نیز دارند

که موجب می شود استفاده از آن ها در هر فضایی ممکن نباشد.

پلاک مولتی استایل در برابر حرارت و ضربه مقاومتی نداشته و سریع دچار خراشیدگی می شوند.

این دسته از پلاک ها را تنها می توان به صورت مربع و یا مستطیل برش داد و اغلب از آن ها برای ساخت تندیس و یا تابلو استخر ورزشی استفاده می شود.

خدمات بینظیر برش فلزات پیشنهادات ردنشدنی !

برش لیزری فلزات

شیوه همکاری با گروه الماس به چه صورت میباشد؟

دپارتمان الماس با توجه به کارگاه های مجهز مجزا به خدمات مختلف و تخصصی توان تولید و طراحی انواع خدمات برش و حکاکی به صورت انبوه را دارا میباشد.

ابتدا شما به صورت حضوری یا آنلاین طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال میکنید.سپس با توجه به متریال و طرح مورد نظر بهترین مشاوره به شما داده میشود.

گروه الماس پایبند به چهار اصل زیر میباشد.

اگر شما طرح خاصی ندارید برای برش و حکاکی,هیچ موردی ندارد طراحی حرفه ایی و اصولی خود را به صورت رایگان به ما بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *