دسته‌بندی محصولات

سفارش برش لیزری فلزات

سفارش برش لیزری فلزات


گروه صنعتی الماس با تکیه بر تجربه و تخصص خود در زمینه برش لیزری فلزات، آمادگی خود را برای پذیرش تمامی سفارشات مشتریان عزیز اعلام می‌کند. ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب و متخصص، قادر به برش ورق‌های فلزی با جنس و ضخامت‌های مختلف هستیم. در طول سال‌های فعالیتمان، با انجام پروژه‌های متعدد، توانستیم تجربه کافی را کسب کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را در زمینه برش لیزری فلزات به مشتریان ارائه دهیم.

برش لیزر استیل

خدمات برش لیزر ورق استیل

برش لیزر گالوانیزه

خدمات برش لیزر ورق گالوانیزه

مکانیزم برش لیزری

مکانیزم برش لیزری فلزات بر اساس اصول فیزیکی نور و اپتیکال لیزر عمل می‌کند. در این روش، یک لیزر با انرژی بالا به کمک یک سیستم شبکه لیزر (لیزر مارک و یا لیزر فلزی) تولید می‌شود. این لیزر، با انتقال انرژی خود به سطح فلزی، باعث تولید حرارت شده و با ایجاد یک نقطه بسیار داغ بر روی سطح فلز، باعث برش آن می‌شود.

برای انجام برش لیزری فلزات، قطعه فلزی در یک محیطی قرار می‌گیرد که می‌تواند نور لیزری را به خوبی انتقال دهد. سپس با استفاده از یک کامپیوتر و نرم‌افزارهای مخصوص، الگوهای مورد نظر روی قطعه فلزی ایجاد می‌شود.

سپس لیزر با توجه به الگوی تعیین شده توسط نرم‌افزار، به صورت دقیق و با سرعت بسیار بالا روی قطعه فلزی حرکت می‌کند و با تولید حرارت بسیار زیاد در نقطه مورد نظر، فلز را برش می‌دهد.

در این روش، با استفاده از تکنولوژی لیزر، برش فلزات با دقت بالا، سرعت بسیار بالا و با کیفیت بسیار خوب انجام می‌شود. همچنین، برش لیزری فلزات باعث کاهش هزینه‌های پس‌از برش نیز می‌شود چرا که نیازی به تمیز کردن حاشیه‌ها و خطوط اضافی نیست.

 

دستگاه برش لیزری یک قطعه فناوری پیشرفته است که از سیستم های کنترل عددی کامپیوتری  برای هدایت پرتو برش خود بر روی مواد فلزی و غیرفلزی استفاده می کند. بر خلاف سایر ماشین ها، بر اساس نحوه برش، عملکرد متفاوتی دارد. همانطور که از نام آن پیداست، دستگاه های لیزر صنعتی از یک پرتو لیزر بسیار متمرکز و قدرتمند برای برش مواد فلزی و غیرفلزی استفاده می کنند.

فرآیند برش این ماشین ها بر اساس حرارت بوده و کاملا غیر تماسی می باشد. پرتو لیزر به سطح مواد نفوذ می کند و به واسطه گرمای خود، شروع به ذوب در دمای بالا و جدا شدن در ناحیه برش می کند.

دقت و ظرافت دستگاه های برش لیزری باعث شده است که آنها در اجرای اشکال و طرح های مختلف با حفظ دقت بالا شهرت داشته باشند. در واقع ضخامت مواد برش می تواند حتی به یک دهم میلی متر هم برسد. این سطح از دقت، آن را در بسیاری از صنایع ظریف مانند الکترونیک، پزشکی و ساخت جواهرات به محبوبیت تبدیل کرده است. دستگاه برش لیزری همه کاره است و قادر به برش مواد مختلف مانند فلزات (فولاد، آلومینیوم، مس، برنج و فلزات گرانبها)، شیشه، فوم، اکریلیک، سنگ های قیمتی، چوب و کاغذ می باشد. با دستگاه برش لیزر می توان چندین فرآیند را به طور همزمان انجام داد.

شیوه همکاری با گروه الماس به چه صورت میباشد؟

دپارتمان الماس با توجه به کارگاه های مجهز مجزا به خدمات مختلف و تخصصی توان تولید و طراحی انواع خدمات برش و حکاکی به صورت انبوه را دارا میباشد.

ابتدا شما به صورت حضوری یا آنلاین طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال میکنید.سپس با توجه به متریال و طرح مورد نظر بهترین مشاوره به شما داده میشود.

گروه الماس پایبند به چهار اصل زیر میباشد.

اگر شما طرح خاصی ندارید برای برش و حکاکی,هیچ موردی ندارد طراحی حرفه ایی و اصولی خود را به صورت رایگان به ما بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *