دسته‌بندی محصولات

تقویم پلکسی و تقویم MDF کف قیمت بازار 1402

تقویم پلکسی و تقویم MDF کف قیمت بازار 1402-1403*

تقویم رومیزی ۱۴۰۲ یکی از کاربردی‌ترین تقویم‌ها محسوب می‌شود. استفاده از تقویم رومیزی در دفاتر اداری، کارخانه‌ها، شرکت‌ها و … بسیار رایج است. علاوه بر این، در سال‌های اخیر شاهد تغییرات جدید و نوینی در طراحی، ابعاد و جنس پایه تقویم‌های رومیزی هستیم.

تقویم رومیزی با سایز مدرن و فانتزی، یکی از نمونه‌کارهای پرطرفدار در مجموعه ایران هنر می‌باشد. در طراحی این تقویم، از طرح‌های بسیار زیبا استفاده شده و برای ایجاد جلوه بیشتر، از حکاکی لیزری و چاپ طلاکوب نیز استفاده شده است. از بروزترین تقویم‌های رومیزی ایران هنر، شامل پایه‌های پلکسی، چوبی، سلفون، گالینگور و یادداشت‌دار، می‌توان بهره برد. با توجه به اینکه هر کدام از انواع تقویم رومیزی گروه الماس ، قابلیت اختصاصی سازی را دارا می‌باشد.

سفارش تقویم رومیزی پلکسی اختصاصی 1403 به عنوان یکی از مهمترین واسطه های تبلیغاتی می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه کسب و کار شما ایفا کند. با سفارش تقویم اختصاصی برند و شرکت خود، می توانید طرحی زیبا و نوین را برای مشتریان و همکاران خود به ارمغان بیاورید و در عین حال امکان پذیر شدن ایده های خلاقانه دیگر را فراهم کنید.

از چرم مصنوعی گرفته تا طرح های خطی، روشن و تیره، تصاویر که تولید محصولات با کیفیت برای مشتریان شما را نشان می دهند، همه چیز با سفارش تقویم اختصاصی امکان پذیر است. با این روش، مشتریان شما همیشه به یاد شما خواهند بود و با ارائه یک تقویم زیبا و با دقت، مابقی تبلیغاتی شما هم موثرتر خواهد شد.

بنابراین، برای اینکه به بهترین شکل ممکن کسب و کارتان را توسعه دهید و همچنین به مشتریان و همکاران خود کمک کنید، تنها کافی است یک تقویم رومیزی پلکسی اختصاصی با طرح و برند خود را سفارش دهید.

جنس مناسب:

جنس استفاده شده در پایه تقویم رومیزی چوبی پلکسی از نوع چوب طبیعی است. به علت کیفیت و تدوام بالایی که چوب طبیعی دارد در طی چندین سال خراب نمی‌شود و قابل استفاده می‌باشد. جنس استفاده شده برای تقویم کاغذ گلاسه ۲۵۰ گرم است که داخله با طراحی خاص و لذت بخشی انجام شده است.

ویژگی ها:

یکی از حسن های خوب تقویم رومیزی مدل پلکسی، قرار دادن استند پلکسی در پشت صفحات تقویم است. این پلکسی باعث شکیل تر و جذابیت کالا گردیده.

استفاده از تلفیق رنگی که بین چوب، پلکسی و طراحی و رنگبندی صفحات تقویم وجود دارد باعث می شود تا از دیدن آن روی میز کارتان لذت ببرید.

سفارش اختصاصی تقویم رومیزی استند پلکسی با پایه چوبی پلاک دار :

می‌توانید برای اختصاصی سازی این تقویم رومیزی از ویژگی های زیر استفاده نمایید:

  •  می توانید محصولات خود را در صفحات درج کنید تا در ذهن مشتری ماندگار بمانید.
  • می توانید با درج آرم در صفحات به صورت چند رنگ طراحی صفحات داخلی را با رنگ سازمانی خود هماهنگ کنید.
  • با حک لیزر روی پلاک برند خود را جاودانه نمایید.

 

شیوه همکاری با گروه الماس به چه صورت میباشد؟

دپارتمان الماس با توجه به کارگاه های مجهز مجزا به خدمات مختلف و تخصصی توان تولید و طراحی انواع خدمات برش و حکاکی به صورت انبوه را دارا میباشد.

ابتدا شما به صورت حضوری یا آنلاین طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال میکنید.سپس با توجه به متریال و طرح مورد نظر بهترین مشاوره به شما داده میشود.

گروه الماس پایبند به چهار اصل زیر میباشد.

اگر شما طرح خاصی ندارید برای برش و حکاکی,هیچ موردی ندارد طراحی حرفه ایی و اصولی خود را به صورت رایگان به ما بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *