دسته‌بندی محصولات

پلاک مولتی استایل | از برش تا حکاکی

طلایی خشدار
تفاوت چاپ دیجیتال و حکاکی لیزری

مولتی استایل چیست؟

ورق مولتی استایل  یک صفحه پلاستیکی مقرون به صرفه است که از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. ورق مولتی استایل در رنگ های مختلف شناخته شده است، می تواند شبیه یک ورق فلزی نیمه فلزی یا ABS باشد که به عنوان نمای فلزی نیز شناخته می شود. هنگامی که ورق مولتی استایل  با لیزر حکاکی شد، رنگ پس‌زمینه صفحه ظاهر می‌شود، که رنگ و پوشش برداشته شده توسط لیزر برداشته میشود و لایه زیرین را، معمولاً سیاه یا سفید، آشکار می‌کند. این صفحه مقداری انعطاف پذیر است  بسته به نوع سفارش و محل استفاده، صفحه مولتی استایل ممکن است به صورت صفحه ای ساده یا پشت چسبدار تولید شود. سطح پشتی صفحات چسب کاملاً شفاف با نوار چسب دو طرفه است که با کندن روکش محافظ به راحتی به سطوح متصل می شود. به دلیل وضوح بالا و وضوح الگوی آن اغلب به عنوان جایگزینی برای استیل استفاده می شود. به عنوان مثال، می توان از آن در لوازم التحریر، هدایای تبلیغاتی، یا علامت گذاری بر روی اقلام برای تبلیغ برند استفاده کرد.

کاربرد های ورق مولتی استایل

  • پلاک سررسید
  • جاسوییچی
  • تندیس
  • پلاک های ساختمانی
  • پلاک های راهنما 
  • کالاهای تبلیغاتی
  • و….

مزایا استفاده از ورق مولتی استایل به جای ورق استیل 

با توجه به افزایش قیمت فلزات مانند استیل,اکثرا تولید کنندگان و دفاتر تبلیغاتی ورق های مولتی استایل را جایگزین فلز های مختلف مانند استیل کردند.

ورق مولتی استایل با توجه به متریال آن(مواد پلیمری و پلاستیک )به صورت قابل توجهی ارزان تر از سایر فلزات میباشد.ازهمین رو مولتی استایل یکی از گزینه های اصلی تولید کنندگان این حوزه میباشد.

 

شیوه همکاری با گروه الماس به چه صورت میباشد؟

دپارتمان الماس با توجه به کارگاه های مجهز مجزا به خدمات مختلف و تخصصی توان تولید و طراحی انواع خدمات برش و حکاکی به صورت انبوه را دارا میباشد.

ابتدا شما به صورت حضوری یا آنلاین طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال میکنید.سپس با توجه به متریال و طرح مورد نظر بهترین مشاوره به شما داده میشود.

گروه الماس پایبند به چهار اصل زیر میباشد.

اگر شما طرح خاصی ندارید برای برش و حکاکی,هیچ موردی ندارد طراحی حرفه ایی و اصولی خود را به صورت رایگان به ما بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *