دسته‌بندی محصولات

حکاکی تگ کابل قیمت عمده

شناسایی کابل ها را می توان با استفاده از روش های مختلفی مانند برچسب کابل، تگ کابل یا … انجام داد. مشخصات اصلی و استاندارد تگ های کابل معمولاً شامل یک صفحه فولادی ضد زنگ است که دارای گریدهای 304 و 316 (فولاد غیر خورنده) است و عموماً در ابعاد استاندارد 15 در 90 میلی متر یا 15 در 120 میلی متر موجود است. این صفحه دارای ضخامت استاندارد بین 0.7 تا 0.8 میلی متر است و دارای دو بریدگی در دو طرف برچسب کابل برای اهداف اتصال است. شایان ذکر است که این مشخصات فقط مربوط به برچسب های کابل استانداردی است که در حال حاضر در بازار موجود است و ابعاد و ضخامت تگ های کابل بر اساس نیاز خریدار قابل تنظیم است. تقریباً همه صنایع از جمله نفت، گاز و پتروشیمی دارای اندازه ها و مواد استاندارد شده برای برچسب های کابل هستند که به طور گسترده در سایت های صنعتی بزرگ استفاده می شود و در سراسر سیستم های صنعتی اجرا می شود.

نکته لازم به ذکر این است که این استانداردها باسیستم های کشورهای اروپایی و چینی ( با توجه به همکاری شرکت های اروپایی و چینی در عسلویه ) نیز تقریبا یکسان است.

 

ما در گروه صنعتی الماس توانایی تولید تگ کابل از طریق دستگاه های برش و حکاکی به روش لیزری به صورت عمده را دارا هستیم.

شیوه همکاری با گروه الماس به چه صورت میباشد؟

دپارتمان الماس با توجه به کارگاه های مجهز مجزا به خدمات مختلف و تخصصی توان تولید و طراحی انواع خدمات برش و حکاکی به صورت انبوه را دارا میباشد.

ابتدا شما به صورت حضوری یا آنلاین طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال میکنید.سپس با توجه به متریال و طرح مورد نظر بهترین مشاوره به شما داده میشود.

گروه الماس پایبند به چهار اصل زیر میباشد.

اگر شما طرح خاصی ندارید برای برش و حکاکی,هیچ موردی ندارد طراحی حرفه ایی و اصولی خود را به صورت رایگان به ما بسپارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *